VEB YAZILARI

سجاد سیفی

VEB YAZILARI

سجاد سیفی

آشنایی
VEB YAZILARI

سلام عزیز دوستلار

اورگین بیر یاری وار
یارئما بیر یاری وار
آللاهئم یار اونادئ
هارداکئ دیاری وار

پیام های کوتاه
  • ۲۴ بهمن ۹۲ , ۰۰:۰۶
    محبت
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سبز خیال

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ب.ظ

طرح گرمای دلم

                        روی تاریکی و سرمای زمین می ریزد

شعله ی سبز خیالم سرریز

آسمان شده سرریز از فجر

نقطه های دل او پنهان نیست

و چقدر فاصله ها نزدیک است

و اگر روی دلش دست کشم

ممکن است لق بشود

                              و بیافتد به زمین

و چه زیبا می شد

روی سجاده ی شب

                          می شود سجده ی بارانی شد!

 

86 - روستای قره قشلاق قوری چای

 

نظرات  (۱)

سلام آقای سیفی
ممنون از بازدیدتون از وبلاگم
خواستم بگم عکس تم وبلاگ تون را برای کارت امتیاز مدرسه استفاده کردم. قشنگ بود
وبلاگ قشنگی دارید. حس آرامش داره، هم در کلامتون و نوشته هاتون و هم در اصلش
دوست داشتنی بود
برام نظر بذارید. پیشنهاد انتقاد همه جورا می÷ذیرم
سوال: شغل شما چیه؟
پاسخ:
سلام خوشحالم کردید. بله یادمه براتون پیام گذاشتم . کاش آدرس و بلاگتون رو مجددا وارد می کردید . چون زیاد اینترنت نمیام فراموش کردم آدرستون چی بود . شرمندم . بی صبرانه دلم می خواد دوباره قسمت بشه بیام و بهتون سر بزنم . من منتظر پیشنهادها و نظرات شما هستم. ارادتمند شما سجاد سیفی ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی