VEB YAZILARI

سجاد سیفی

VEB YAZILARI

سجاد سیفی

آشنایی
VEB YAZILARI

سلام عزیز دوستلار

اورگین بیر یاری وار
یارئما بیر یاری وار
آللاهئم یار اونادئ
هارداکئ دیاری وار

پیام های کوتاه
  • ۲۴ بهمن ۹۲ , ۰۰:۰۶
    محبت
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

تو را

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ب.ظ

هر روز و شب می کاهم و اما نمی کاهم تو را

از خود نشستم بر زمین بی"من" چه بی جاهم تو را

" صد بار اگر از کوی دل ای گل مرا بیرون کنی

من تا ابد هر روز و شب هر لحظه می خواهم تو را "

در جاده های ذهن خود در جستجوی واژه ها

در سطر های دفترم بی واژه در راهم تو را

آمد نگاهت در دلم خط روی تاریکی کشید

خورشید جان تابنده ای هر لحظه چون ماهم تو را

در کوه عشق و عاشقی بالاترینی نازنین

در اوج پروازیّ و من بی شک ته چاهم تو را

گفتا که ای گفتم منم آن خوابگرد خواب تو

خوابم به بیداری رسان رودی پر کاهم تو را

عاشق ترینت گشته ام در وصل و هجران تا ابد

از عمق سینه در نفس در گرم هر آهم  تو را

86

 

  • سجاد سیفی

نظرات  (۱)

  • عابر کوچه های ابر
  • ممنون که به وبلاگ من سرزدی مطالب شما هم زیباست منتظر حضور سبزت هستم
    پاسخ:
    درود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی