VEB YAZILARI

سجاد سیفی

VEB YAZILARI

سجاد سیفی

آشنایی
VEB YAZILARI

سلام عزیز دوستلار

اورگین بیر یاری وار
یارئما بیر یاری وار
آللاهئم یار اونادئ
هارداکئ دیاری وار

پیام های کوتاه
  • ۲۴ بهمن ۹۲ , ۰۰:۰۶
    محبت
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

چشای بی خواب

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

باور کنی یا نکنی دوس دارم آفتابی بشم     

شب بیام و به چشم تو روشن و مهتابی بشم
شب که میشه چشای من دنبال روشنای توست         

چشای من دور نگات یه کرم شب تابی بشم

از توی اون تنگ دلم جس بزنم توی دلت                     

تو اون دل دریای تو ماهی بی تابی بشم  

آروم آروم قد بکشم برم تا اوج آسمون                      

از چشات آروم ببارم یه دریای آبی بشم

دستای من تو دست تو جاده چقد رفتنیه               

شب رو تا صُب راه برم و چشای بی خوابی بشم

فروردین 88

  • سجاد سیفی

تنگ

جاده

دوس

شعر محاوره

صب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی